Eficienta si onestitate in mediul online este concluzia celei de-a doua editii a Netcamp. Conferinta a avut loc ieri, 3 decembrie, la Howard Johnson Hotel si a reunit peste 250 de participanti, practicieni in Internet, telecom, software, hardware, advertising sau media, specialisti in dezvoltarea, crearea, distributia de produse si servicii pentru mediul online, se anunta intr-un comunicat.

“Cea de-a doua editie a evenimentului Netcamp a regasit o comunitate de business mult mai omogena si atenta la oportunitatile si mai ales dificultatile de pe piata online din acest moment. Participantii la conferinta au beneficiat de invitati internationali, de antreprenori de top, dar si de proiecte antreprenoriale apreciate de membrii juriului competitiei Net Start-Up. Netcamp si Net Start-Up isi propun sa devina evenimente de referinta pentru mediul online romanesc, promovand eficienta si creativitatea proiectelor care se desfasoara in spatiul internetului local”, spune Cristian Manafu, Managing Partner, Evensys Consult.

“Oportunitatile de dezvoltare in mediul online” au fost cuvintele cheie sub care s-a desfasurat cea de-a doua editie a evenimentului Netcamp, dedicat tendintelor si strategiilor in mediul online.

Evenimentul a fost structurat in patru sesiuni care s-au desfasurat in intervalul 9.00-18.30.

Prima sesiune a evenimentului a dezbatut provocarile si oportunitatile actuale pe care le avem pentru dezvoltarea internetului.

In cea de-a doua sesiune subiectele de discutie au fost noile oportunitati in afacerile online, cum putem cuantifica eficienta in mediul online si care sunt tendintele care se prefigureaza in acest moment in Internet.

Au urmat alte doua sesiuni de prezentari, structurate pe 3 module, care s-au desfasurat in paralel. Primul dintre acestea, Start, s-a adresat celor care isi doresc sa puna bazele unui proiect online, oferind totodata solutii pentru ca acesta sa fie cat mai atragator pentru potentialii investitori.

Cei care deja au proiecte online au putut afla in cadrul celei de-al doilea modul, intitulat Develop, cum pot fi acestea dezvoltate, care care sunt oportunitatile si dificultatile in acest moment dar si cum pot fi depasite.

Cel de-al treilea modul a fost intitulat Promote si a fost dedicat promovarii in mediul online, si integrarii tehnologiilor web 2.0 in marketingul online. Invitatii acestui modul au dezbatut importanta unor campanii online care trebuie sa transmita informatii concrete si utile consumatorilor si clientilor.

Pe parcursul prezentarii, Adrian Stanescu (Country Manager, Eyeblaster) a vorbit despre o scadere a interesului consumatorilor pentru mediul online, Bogdana Butnar (Managing Director & Head of Strategy, MRM Partners) s-a revoltat impotriva reducerii eficientei campaniilor de comunicare online la contabilizarea ratei de clickuri, iar Alex (Visa Managing Partner, HyperActive)vede mediul online ca pe un alt canal de comunicare, cu reguli si oportunitati specifice, care trebuie integrat in strategia de comunicare a companiilor.

Ultima sesiune a evenimentului a gazduit finala competitiei Net Start-Up, in cadrul careia 10 proiecte au fost alese, in urma unei selectii preliminare, sa fie prezentate in fata juriului format din 6 dintre cei mai reprezentativi investitori si antreprenori online. Juriul a fost format din Alexandre Almajeanu (important investitor si antreprenor roman stabilit in Franta), Sergiu Biris (co-fondator Trilulilu, reprezentant al lui Alexis Bonte, Erepublik.com), Vlad Stan (fondator Seed Money), Rachard El Jisr (fondator al companiei Rockmedia), Daniel Enache (creatorul fondului Thousand Tiny Tigers), Dan Calugareanu (CEO, Alliance Computers & Magazinultau.ro).


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.