Cheltuielile din publicitatea online au scazut din cauza economiei slabe, iar anul viitor cresterea acestora va fi redusa pentru prima data la o singura cifra, a anuntat compania de cercetare eMarketer.

Cheltuielile din publicitatea online sunt estimate la 25,7 miliarde dolari in 2009, doar cu 8,9% mai mult decat au fost cheltuiti in 2008, 23,6 miliarde dolari.

In luna august, inaintea de desfasurarea intregului declin economic si impactul din sectorul tehnologic era aparent, iar eMarketer prezicea ca publicitatea online va cheltui cu 14,5% mai mult in 2009.

eMarketer a anuntat ca publicitatea online va mari cheltuielile cu 10,9% in 2010 si acestea vor creste cu 13,5% in 2013.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.