Cheltuielile din publicitatea online sunt estimate la 25,7 miliarde dolari in 2009, doar cu 8,9% mai mult decat au fost cheltuiti in 2008, 23,6 miliarde dolari.
In luna august, inaintea de desfasurarea intregului declin economic si impactul din sectorul tehnologic era aparent, iar eMarketer prezicea ca publicitatea online va cheltui cu 14,5% mai mult in 2009.
eMarketer a anuntat ca publicitatea online va mari cheltuielile cu 10,9% in 2010 si acestea vor creste cu 13,5% in 2013.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Inițiativa europeană prin care România ar putea recicla mai eficient sticla
Sursa: green.start-up.ro
-
Laura Olaru, antreprenoarea care a pariat totul pe genți: Trebuie să fii un...
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în săptămâna 1-7 aprilie în funcție de zodie
Sursa: garbo.ro
-
Emi Gal, fondatorul român care facilitează oamenilor lupta eficientă cu cancerul
Sursa: start-up.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 29 martie 2024?
Sursa: kudika.ro
-
Eleni Skoura, ING Bank: Personalizarea înseamnă informația potrivită, la...
Sursa: futurebanking.ro
-
Inspector ITM, reţinut după ce ar fi beneficiat de un plin de benzină pentru...
Sursa: wall-street.ro