Trustul de presa Realitatea-Catavencu a lansat F5 X-Media, prima regie creativa de vanzari concentrata pe online si servicii cross-media neconventionale, proiect care va fi condus de Dragos Gurarosie, fost new media manager la Prima TV.

F5 X-Media va functiona ca o regie de vanzari care va gestiona reteaua proprie de website-uri, simultan cu vanzarea de site-uri afiliate si a altor servicii new media oferite de partenerii Realitatea-Catavencu, anunta compania. Noua structura va miza pe abordari creative, neconventionale, generand posibilitati variate de expunere a mesajului publicitar online, dar si in pachete x-media, integrate cu media “traditionale”.

In acelasi timp, F5 X-Media va colabora cu DBV Media House, regia de vanzari ce administreaza spatiile TV, print si radio ale trustului Realitatea-Catavencu, pentru oferirea de solutii cross-media.

Portofoliul de servicii este compus din cinci categorii: Online Sales-axat pe campanii tip banners, video ads, pe website-urile grupului si in reteaua de parteneri si afiliati; Web Sevices-platforme e-commerce de tipul Sellerator sau intermediere de vanzari, gen Autnovo.ro; Evenimente special-tip RoNewMedia, Politica 2.0, AdBreak, festivalul de publicitate neconventionala AdFel; Proiecte cross-media (x-media)-servicii de convergenta si idei creative care combina mai multe medii online si offline; Alte new media-bluetooth push, advergaming, sms push, mobisites, etc.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.