"Investitia pentru implementarea si dezvoltarea noilor canale de promovare a fost cuprinsa intre 100.000-500.000 euro. Pe termen scurt veniturile generate de aceste servicii noi vor fi mici, dar cred ca dupa un an de zile vom incepe sa obtinem profit", a declarat senior director Online and Internet Services, Vodafone Romania, Stephanie Jackson, citat de NewsIn.
Noile canale de promovare lansate de Vodafone Romania sunt Push MMS, bannere in Vodafone live!, notificari pentru utilizatorii cartelei Vodafone si serviciile sponsorizate "Suna-ma!" si "Transfera credit". Portofoliul AdPlus include de asemenea, canale de promovare in categoriile Internet prin vodafone.ro si youthsms.ro si Direst Mailing prin inserturile in factura.
Potrivit reprezentantilor Vodafone, lansarea acestor servicii reprezinta doar un nou segment de activitate si nu transformarea companiei intr-un "vanzator" de publicitate.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
5 jocuri de jucat cu copiii în zilele ploioase
Sursa: garbo.ro
-
Oana Radu a pierdut în instanță în fața fostului soț, Cătălin Dobrescu!...
Sursa: kudika.ro
-
Patronatele Bancare și federațiile sindicale au semnat noul Contract Colectiv...
Sursa: futurebanking.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Soarele răsare din Vestul României: Județul Arad pregătește un nou parc...
Sursa: wall-street.ro