In sedinta de miercuri, Consiliul National al Audiovizualului a somat public postul Realitatea TV sa opreasca difuzarea spotului in care “Academia Catavencu” isi promoveaza lista candidatilor "patati", pe care o publica pe perioada campaniei, pentru ca incalca principiul informarii corecte.

Spotul, difuzat de Realitatea TV pe 11 noiembrie, in cadrul emisiunii "Deschide lumea", si pe 10 noiembrie, in cadrul grupajelor de publicitate comerciala, are scopul de a promova "Lista candidatilor patati", pe care saptamanalul o publica incepand de miercuri.

"Influenta politicului este evidenta. Reactia fata de acest spot, relativ inocent, care traieste in marja traditionala a umorului Catavencu, este nejustificata", a declarat Doru Buscu, directorul editorial al publicatiei, potrivit Cotidianul. Buscu a precizat ca “Academia Catavencu” va reedita spotul pentru lista candidatilor.

Citeste si:

Membrii CNA au decis ca spotul difuzat incepand cu data de 10 noiembrie, in cadrul grupajelor de publicitate comerciala, si care face reclama urmatorului numar al revistei umoristice, trebuie oprit imediat de la difuzare

Membrul CNA Gelu Trandafir a argumentat, potrivit Cotidianul, ca prin difuzarea spotului este anulat chiar demersul “Academiei Catavencu” de a publica o lista a candidatilor "patati", pentru ca in clip toti candidatii la Parlament sunt facuti "talhari". Alegatorul este indemnat "sa nu dea cu stampila" intr-un "talhar" si abia la sfarsitul spotului se spune ca este vorba de o lista a candidatilor "patati" publicata de “Academia Catavencu”.

Reactiile adverse fata de Academia Catavencu s-au manifestat si in alte moduri. Editia de saptamana aceasta a Academiei Catavencu a disparut pur si simplu de la chioscurile de ziare din Cluj si Timisoara, informeaza Realitatea TV. Potrivit directorului editorial al trustului Realitatea Catavencu, Doru Buscu, saptamanalul a fost cumparat cu bratul.