Proiectul dezvoltat de agentia Cohn&Jansen|Ashley&Holmes pentru Porsche Romania cu ocazia lansarii noului Audi A4 in Romania a obtinut premiul pentru cel mai bun proiect inovator in cadrul concursului Internetics, care premiaza cele mai eficiente proiecte online.

Premiul de la Internetics se adauga celui obtinut la Webstock pentru campanii pe bloguri.

Campania a beneficiat de o componenta online unica: prima campanie de “test drive blogging” din Romania. Generatia4 este campania care a deschis un drum nou, cel al advertising-ului interactiv.

Bloggerii implicati in campania Generatia A4 au generat peste 100 de articole, care la randul lor au generat peste 500 de comentarii. Campania a inregistrat peste 20 de articole relevante online si alte cateva zeci reflectate in principal prin site-urile de bloggeri.

Citeste si:

Au aparut articole inclusiv in Moldova si pe blog-urile internationale ale bloggerilor romani. Toate articolele au fost publicate si in site-ul campaniei

Campania a inregistrat de asemenea peste 100 de solictari de drive test.

Din echipa care a implementat campania Generatia A4 au facut parte: din partea Cohn&Jansen WWW - Carmen Simion (Manager Cohn&Jansen WWW), Victor Buta (Online Director), Alex Borsan (Online Manager), Ionut Popescu (Art Director), Radu Constantinescu (Copywriter). Din partea Porsche Romania: Mihai Halmagianu (Director Marca Audi) si Tatiana Stroescu (Marketing & Communication Manager Audi).