Adrian Sarbu a castigat pariul cu "noul Teo", transferul lui Catalin Maruta de la TVR dovedindu-se a fi o miscare inspirata. Cu o audienta medie pe emisiune de 308.000 telespectatori, succesul "Happy Hour" se traduce prin incasari mari de publicitate.

In noua luni, dupa 206 de editii, emisiunea prezentata de Maruta "a adunat" din publicitate 5,2 milioane de euro si se afla pe primul loc in topul de pe paginademedia.ro.

Podiumul este completat de Andreea Esca (Stirile Pro Tv), cu un castig de 4,2 milioane de euro, si Gabriela Cristea (Nora pentru Mama), cu incasari din publicitate de 2,6 milioane de euro.

Citeste si:

Calculul paginademedia a tinut cont de asa-numitele GRP-uri (puncte de audienta, in limbaj profesional), termen de referinta in vanzarea publicitatii TV. Perioada analizata este ianuarie-septembrie 2008. De mentionat ca din incasarile de publicitate se acopera si costurile emisiunii (onorariul vedetei si cheltuielile de productie). Audientele sunt pentru mediul urban.

Topul integral il gasiti aici.