Adrian Sarbu a castigat pariul cu "noul Teo", transferul lui Catalin Maruta de la TVR dovedindu-se a fi o miscare inspirata. Cu o audienta medie pe emisiune de 308.000 telespectatori, succesul "Happy Hour" se traduce prin incasari mari de publicitate.
In noua luni, dupa 206 de editii, emisiunea prezentata de Maruta "a adunat" din publicitate 5,2 milioane de euro si se afla pe primul loc in topul de pe paginademedia.ro.
Podiumul este completat de Andreea Esca (Stirile Pro Tv), cu un castig de 4,2 milioane de euro, si Gabriela Cristea (Nora pentru Mama), cu incasari din publicitate de 2,6 milioane de euro.
Calculul paginademedia a tinut cont de asa-numitele GRP-uri (puncte de audienta, in limbaj profesional), termen de referinta in vanzarea publicitatii TV. Perioada analizata este ianuarie-septembrie 2008. De mentionat ca din incasarile de publicitate se acopera si costurile emisiunii (onorariul vedetei si cheltuielile de productie). Audientele sunt pentru mediul urban.
Topul integral il gasiti aici.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Românii de la Rottaprint se extind în internațional: comenzi în 14 țări, în 2023
Sursa: retail.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 22-28 aprilie
Sursa: garbo.ro
-
Cine sunt câștigătorii premiilor RoFintech Awards 2024?
Sursa: futurebanking.ro
-
O companie importantă de logistică și transport achiziționează 100 camioane...
Sursa: wall-street.ro
-
10 Mesaje pe care ar trebui să le lipim prin toată casa ca să le vedem cât...
Sursa: kudika.ro