“Ideea acestei agentii a aparut din proiectele pe care le-am realizat pana acum pe cont propriu. Am inceput sa vorbim despre acest proiect undeva prin iulie, am avut mai multe intalniri in care am discutat despre ce putem face si ce nu putem face, astfel incat sa nu intram pe anumite teritorii. Noi functionam ca un plug-in, ne constituim intr-o «agentie de idei», generam idei si le punem in practica”, a declarat, pentru Wall-Street, Cristian Manafu.
Prodigy este un proiect realizat impreuna cu Dorin Boerescu si Aela Cotabita. Serviciile oferite de agentie sunt online reputation management, new media relations, blogging events, blog coaching, social media presence, blog marketing, customer engagement, online pressrooms, custom publishing.
Fondatorii proiectului isi propun ca portofoliul agentiei sa cuprinda clienti din topul primilor zece advertiseri, agentii de PR si advertising, antreprenori online sau investitori.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Inițiativa europeană prin care România ar putea recicla mai eficient sticla
Sursa: green.start-up.ro
-
Laura Olaru, antreprenoarea care a pariat totul pe genți: Trebuie să fii un...
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în săptămâna 1-7 aprilie în funcție de zodie
Sursa: garbo.ro
-
Emi Gal, fondatorul român care facilitează oamenilor lupta eficientă cu cancerul
Sursa: start-up.ro
-
Eleni Skoura, ING Bank: Personalizarea înseamnă informația potrivită, la...
Sursa: futurebanking.ro
-
Cum să-ți planifici lista de cumpărături pentru o dietă echilibrată? Ponturi...
Sursa: kudika.ro
-
Incendiu la Petromidia | Autoritățile au instaurat Planul Roșu de intervenție
Sursa: wall-street.ro