Cu o experienta de zece ani in mass-media, dintre care opt in online publishing, Cristian Manafu se afla in fata unei noi provocari – Prodigy, o agentie de comunicare specializata in new media. Sub sloganul “The Buzz Makers”, Prodigy isi propune sa promoveze servicii inedite dedicate companiilor mari, jucatorilor din online si agentiilor de PR si advertising, aflate in cautarea celor mai bune solutii online pentru proiectele lor.

“Ideea acestei agentii a aparut din proiectele pe care le-am realizat pana acum pe cont propriu. Am inceput sa vorbim despre acest proiect undeva prin iulie, am avut mai multe intalniri in care am discutat despre ce putem face si ce nu putem face, astfel incat sa nu intram pe anumite teritorii. Noi functionam ca un plug-in, ne constituim intr-o «agentie de idei», generam idei si le punem in practica”, a declarat, pentru Wall-Street, Cristian Manafu.

Prodigy este un proiect realizat impreuna cu Dorin Boerescu si Aela Cotabita. Serviciile oferite de agentie sunt online reputation management, new media relations, blogging events, blog coaching, social media presence, blog marketing, customer engagement, online pressrooms, custom publishing.

Fondatorii proiectului isi propun ca portofoliul agentiei sa cuprinda clienti din topul primilor zece advertiseri, agentii de PR si advertising, antreprenori online sau investitori.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.