Cei trei si-au propus sa ofere solutii inedite pentru piata comunicarii online, dedicate companiilor mari, jucatorilor din online si agentiilor de PR si advertising, aflate in cautarea celor mai bune idei pentru proiectele lor.

Pentru finalul lui 2009, Prodigy isi propune sa aduca o contributie importanta la educarea pietei in folosirea tehnologiilor web 2.0 in campaniile de comunicare, sa isi dubleze echipa si sa isi intareasca relatiile cu partenerii din piata.

"Ideea acestei agentii a aparut din proiectele pe care le-am realizat pana acum pe cont propriu. Am inceput sa vorbim despre acest proiect undeva prin iulie, am avut mai multe intalniri in care am discutat despre ce putem face si ce nu putem face, astfel incat sa nu intram pe anumite teritorii. Noi functionam ca un plug-in, ne constituim intr-o «agentie de idei», generam idei si le punem in practica”" a declarat, pentru publicata Wall-Street.ro, Cristian Manafu.

Citeste si:

Fondatorii proiectului isi doresc ca portofoliul agentiei sa cuprinda clienti din topul primilor zece advertiseri, agentii de PR si advertising, antreprenori online sau investitori.

"Vrem sa lucram pentru branduri mari, care au publicuri numeroase si nevoi de comunicare dincolo de cele traditionale", a mai spus Manafu.

Initiativa lui Cristian Manafu nu a ramas fara ecou in mediul online. "Un motiv serios pentru a iesi din piua, Cristi Manafu a lansat Prodigy, agentie de comunicare online", observa Orlando Nicoara, in timp ce Viktor Kapra noteaza un detaliu de background legat "nasterea" noii agentii de advertising. "De unde numele de <<prodigy>>"? Manafu a povestit ca la primul concert in Romania al celebrei formatii a primit un pumn in nas, nasul a ramas stramb si de atunci de cate ori se uita in oglinda isi aduce aminte de Prodigy".