Premiul este o recunoastere a contributiei eJobs in realizarea campaniei de imagine "E un job, nu o casnicie. Daca nu-ti place, cauta unul mai bun" derulata in toamna anului 2007.
Introdusa anul acesta pe lista premiilor festivalului, distinctia Golden Winged Nike a fost oferita pentru a recompensa si motiva clientii care au dat dovada de deschidere in fata creativitatii proiectelor propuse de agentiile lor de publicitate. "Cei mai buni clienti" au fost alesi dintre finalistii a 4 mari categorii: TV, Presa, Outdoor si Radio.
"Ne suprinde placut acest premiu, desi adevaratul merit este al echipei de la Leo. Tot ce am facut noi a fost sa aprobam niste idei creative geniale. Oricine in locul nostru ar fi facut la fel dar, sigur, acum ne bucuram ca am fost noi", a declarat Laura Chilom, HR Consultant eJobs.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 29 aprilie - 5 mai
Sursa: garbo.ro
-
UniCredit va oferi carduri adaptate pentru nevăzători
Sursa: futurebanking.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 26 aprilie 2024?
Sursa: kudika.ro
-
Pleci în Germania la Campionatul European de Fotbal? Ce sfaturi are un...
Sursa: wall-street.ro