Stefan Iordache, COO Leo Burnett & Target si presedinte al Uniunii Agentiilor de Publicitate din Romania, jurizeaza anul acesta lucrarile inscrise la categoriile TV, Print, Outdoor si Radio in cadrul festivalului Golden Drum. Cu o zi inainte de anuntarea nominalizatilor, Iordache se declara optimist in legatura cu prestatia Romaniei la festival.

Wall-Street: Care sunt primele impresii dupa jurizarea lucrarilor inscrise la Golden Drum?

Stefan Iordache: Am vazut mai multe lucrari bune decat ma asteptam. Din pacate, o mare parte din energie s-a dus mai degraba catre clienti mai “usori” decat pentru clienti “grei”. Adica am vazut lucrari frumoase, dar pentru branduri mai mici. E o experienta fantastica sa fii in juriu, sa fii expus la atatea bucati de publicitate intr-un timpatat de scurt, sa stai cu niste oameni diferiti, cu pareri diferite si sa incerci sa ajungi la un consens.

Wall-Street: Ziceai ca ai vazut mai multe lucrari bune decat te asteptai. Cu toate astea la proiectiile spoturilor TV au fost foarte multe lucrari proaste.

Stefan Iordache: La proiectiile TV, unde a avut loc jurizarea publica, abia am strans mai putin de 40 de nominalizari din 400-500 de intrari. Totusi, am stat apoi si ne-am uitat mai serios inca o data si am gasit idei frumoase. Intr-adevar, daca toata lumea se asteapta ca orice festival sa fie dupa standardul Cannes-ului si sa vedem aici cele mai bune bucati de comunicare din lume, sunt niste asteptari nerealiste.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.