Microsoft Advertising, regia de publicitate online a gigantului Microsoft, ar putea intra in Romania in urmatorii doi ani, daca piata isi va accelera ritmul de crestere, a declarat, intr-un interviu acordat Wall-Street, Ernest Aberson, Regional Sales Director la Microsoft Advertising.

Aberson, invitat-vorbitor la festivalul de publicitate Golden Drum, conduce operatiunile de publicitate ale Microsoft din Tarile Nordice, Belgia si Europa Centrala, Orientul Mijlociu si Africa (CEMEA), in total 46 de piete. In multe dintre aceste tari, Microsoft Advertising este prezent prin intermediul partenerilor. Este si cazul Romaniei, unde compania functioneaza prin Think Digital – partenerul Microsoft Advertising si pentru pietele din Grecia si Cipru.

“Intrarea Microsoft Advertising in Romania este o miscare pe termen lung. Nu se va intampla in urmatoarele sase luni”, a spus Ernest Aberson. Potrivit acestuia, sintagma “termen lung” se traduce printr-un interval de unu-doi ani. “Ne uitam intotdeauna intr-un anumit mod la o tara. Analizam potentialul pietei, audienta pe care o avem, ce return of investment am atinge in doi-trei ani. Trebuie sa investim acum sau mai trebuie sa asteptam? Facem aceasta analiza a pietelor la fiecare sase luni. Iar daca ne uitam acum la Romania, mai este loc destul de crestere”.

Cu o populatie de peste 20 de milioane de locuitori, Romania nu prezinta inca o oportunitate de investitie, comparativ cu piete mai mici, cum ar fi Ungaria sau Irlanda, unde rata de penetrare a Internetului depaseste considerabil procentul de 25% inregistrat de Romania.

In ce masura afecteaza criza financiara strategia Microsoft in Europa, aflati din Wall-Street.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.