Leo Burnett Romania este singura agentie finalista la categoriile Campanii Media si Campanii de Publicitate la festivalul Golden Drum, informeaza organizatorii festivalului.
Leo Burnett Romania a intrat in ambele finale cu aceeasi campanie, "The Dinosaur Exhibition Campaign", realizata pentru Muzeul National de Istorie Naturala, Grigore Antipa. Scopul campaniei a fost de a informa copiii si tinerii despre expozitia organizata de muzeu care a adunat schelete ale dinozaurilor provenind din America de Sud.

Campania a rulat in luna aprilie 2008 simultan in cinci orase din tara si a determinat o crestere de 200% a vizitelor la muzeu pe durata desfasurarii ei, a declarat, pentru NewsIn, responsabilul de PR al agentiei Leo Burnett, Anca Rancea.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.