Compania de bauturi racoritoare se aliaza cu Twitter pentru a promova online concerte de muzica tuturor fanilor sai de pe site-ul de socializare.

Parteneriatul face parte din noua campanie publicitara initiata de Pepsi, nefiind date informatii suplimentare despre acest acord, scrie Wall-Street.ro.

Noua strategie de marketing vrea sa revitalizeze produsele Pepsi in lupta cu vechiul rival Coca Cola. Pepsi nu este sigura companie care se foloseste de industria muzicala pentru a-si asigura o cota mai mare din segmentul tinar al consumatorilor de bauturi racoritoare. La inceputul acestei luni, Coca Cola si-a anuntat parteneriatul cu platforma de muzica online, Spotify.

Citeste intregul articol despre noua strategie a Pepsi pe Wall-Street.ro.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.