Primele 100 de companii de publicitate cu prezenta globala au cheltuit aproximativ 62% din bugetele de media in afara Statelor Unite in ultimul an, potrivit studiului Global Marketers, care cuprinde mai mult de 90 de tari.

Din cele 44 de companii americane care se afla in top 100, 11 s-au bazat pe vanzarile internationale ceea ce reprezinta mai mult de jumatate din cheltuielile de publicitate.

Coca-Cola a alocat doar 16,5% din cei 2,67 miliarde dolari pentru publicitate catre piata din Statele Unite dar a cheltuit de aproape trei ori mai mult in Europa. De asemenea, trei sferturi din vanzarile Coca-Cola provin din afara Statelor Unite.

Mai multe despre bugetele media ale celor mai mari companii din lume cititi in Wall-Street.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.