Comertul online va avea in perioada Sarbatorilor de iarna cea mai redusa rata de crestere din ultimii ani, preconizeaza eMarketer.

Bazandu-se pe statisticile furnizate de catre Departamentul de Comert (DC) al Statelor Unite ale Americii (SUA), eMarketer estimeaza ca tendinta de temperare a expansiunii comertului online va continua si anul viitor.

Datele guvernamentale arata ca volumul tranzactiilor online a crescut numai cu 4,6% in cel de-al treilea trimestru (T3) al 2008, comparativ cu aceeasi perioada a 2007. Per total, pentru 2008 se estimeaza o valoare totala a vanzarilor online de 137 de miliarde de dolari, in crestere cu numai 7,2% fata de anul trecut. In 2007, comertul online a avut o expansiune semnificativa, anume 19,8 puncte procentuale fata de anul precedent.

Incetinirea expansiunii comertului online este nu numai o consecinta a maturizarii pietei, ci si un efect al crizei financiare. ComScore, o companie ce evalueaza activitatile de e-commerce, considera ca reducerea consumului la necesitatile de baza este principala cauza a situatiei actuale.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.