Legendarul logo al companiei, globul colorat in rosu si albastru, a fost creat in anii ’50. Pepsi va afisa pe ambalajele produselor din portofoliu o serie de “zambete”, informeaza brandrepublic.com.
Astfel, reprezentantii Pepsi spun ca logo-ul Pepsi Diet va fi reprezentat de un zambet discret, ambalajul Pepsi va avea un zambet larg, in timp ce Pepsi Max va afisa pe eticheta “un hohot de ras”. Fontul va trece de la formatul bold la un stil retro, scris cu litera mica.
Lansarea bauturilor Mountain Dew si Sierra Mist pe piata britanica pune sub semnul intrebarii viitorul produsului 7-Up, deja prezent in magazinele din Marea Britanie.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
5 jocuri de jucat cu copiii în zilele ploioase
Sursa: garbo.ro
-
Oana Radu a pierdut în instanță în fața fostului soț, Cătălin Dobrescu!...
Sursa: kudika.ro
-
Patronatele Bancare și federațiile sindicale au semnat noul Contract Colectiv...
Sursa: futurebanking.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Soarele răsare din Vestul României: Județul Arad pregătește un nou parc...
Sursa: wall-street.ro