"Am ales zona Berceni, pentru ca e una dintre cele mai populate zone si nu exista niciun mall in aceasta parte a Capitalei. Pentru a crea un echilibru intre zona de nord si cea de sud. Prin intermediul mai multor proiecte vrem sa echilibram situatia", a declarat oficialul companiei Euroinvest, care este proprietarul si, in acelasi timp, promotorul proiectului din sud.

Si primaria sustine proiectul Grand Area prin eliberarea la timp a autorizatiilor necesare unui bun demers in cazul acestui proiect. Primarul sectorului 4, Cristian Popescu, sustine spusele reprezentantului Euroinvest prin afirmatia ca sudul este o zona cu potential. El a spus ca "sudul are un potential real si ca teren, si ca extindere si prin posibila construire a aeroportului". Popescu a mai adaugat ca in 15-20 de ani aceasta zona poate fi pe primul loc, chiar si inaintea nordului.

Centrul comercial aduce magazine de haine, Food Court si alte servicii
Centrul comercial Grand Arena se va deschide in cel de-al patrulea trimestru al acestui an si se va adresa zonei de sud a Capitalei, la intersectia dintre strada Turnu Magurele, Bulevardul Metalurgiei si Drumul Gilaului, va avea o suprafata construibila de 120.000 mp (din care 45.500 mp inchiriabili). Viitorul shopping mall, ce se intinde pe 2 niveluri are o gama variata si complexa de bunuri si servicii in peste 180 magazine. Alaturi de Hypermarketul Carrefour, Flanco World sau Daiso, centrul comercial va gazdui magazine de fashion, cadouri, bijuterii si accesorii, pentru cele mai exigente gusturi. Firme reprezentand importante nume nationale si internationale - Otter, Motivi, TinaR, Ina Center, Sephora, Jolidon, Triumph, Erros, Cavaliere, Kendra, Splend'or, Veronesse, Lee Cooper, Blue Bird, Glou, Bamboo, Meli Melo - vor fi prezente in cadrul Grand Arena.

In privinta zonei de Food Court, centrul comercial va integra un numar de aproximativ 20 restaurante, cafenele, gelaterii, patiserii si Fast Food-uri atat din bucataria romaneasca, cat si din cea internationala, avand aproximativ 1500 de locuri la mese.

Paleta de servicii disponibile in centrul Grand Arena reuneste: telefonie mobila, servicii foto, presa, optica, farmacie, spalatorie, banca, coafor, pet shop etc. Acestea sunt oferite de colaboratori precum: Arsis, Nokia, Germanos, Say, Fonomat, In Medio, Centrofarm, Francis Walter.

Citeste si:

Din punct de vedere arhitectural, Grand Arena va da impresia de spatialitate prin culoarele ample si luminoase si va beneficia de finisaje de inalta calitate (cu piatra alba, sticla si marmura). Proiectul are un acces vertical bine structurat prin cele trei scari rulante pentru accesul dinspre parcarea subterana spre etajele superioare.

Proiectul este finantat de catre Euroinvest Intermed, fara a se apela la vreun imprumut bancar. Antreprenorul colaboreaza cu agentul de leasing Prospector Consulting si Cegis Imobiliare.
Inchirierea spatiilor comerciale se va derula in doua faze. Prima etapa este in curs de derulare, fiind deja contractat un procent de 72% din spatiu. Cea de-a doua faza va fi demarata in cel de-al doilea trimestru din 2009. Pana la aceasta data s-au incheiat aproximativ 105 contracte de inchiriere, iar alte 29 urmeaza sa fie semnate.

Sezonul lansarilor de unitati Carrefour
Unul dintre chiriasii importanti din Grand Arena este Carrefour, care a investitit 20 milioane de euro in primul hypermarket din zona de sud a Bucurestiului, in cartierul Berceni.

Hypermarketul Carrefour din centrul comercial Grand Arena isi va desfasura activitatea pe o suprafata de vanzare de 7.880 mp si va pune la dispozitia clientilor sai 42 de case si 1.200 locuri de parcare gratuite.