“La intrebarea daca sunt anumite elemente speciale care sa definitiveze criteriile cautarii, cumparatorii raspund aproape invariabil: nu vrem parter sau ultimul etaj. Credem ca principalul motiv pentru aceasta atitudine este mentalitatea care pleaca de la amintirea fostelor blocuri comuniste, dar, in ceea ce priveste blocurile noi, acestea sunt false probleme”, a explicat Irina Petrescu, partener in cadrul companiei imobiliare Esop.

Pentru a pre-intampina aceste superstitii, dezvoltatorii au gasit alte solutii eficiente: apartamentele de la parter au, de obicei, terase generoase care atrag cumparatorii, facandu-i sa uite de vechea mentalitate.

„In cazul in care nu se pot face astfel de terase sau daca spatiile nu au aceeasi luminozitate ca la celelalte etaje, dezvoltatorii vand parterul ca birou sau spatiu comercial, astfel incat ansamblul rezidential are, din start, mai multe avantaje”, a mai declarat reprezentanta Esop.

Citeste si:

Publicitate pe acest site
In ultimii ani, numarul proiectelor rezidentiale noi a crescut vizibil, insa au existat situatii care au bulversat piata proiecteloe off-paln, din cauza dezvoltatorilor care nu si-au respectat termenele de livrare sau nu au construit la calitatea promisa in momentul semnarii contractului.

“Testimonialele aduse de dezvoltatori sunt esentiale; detalii despre ce au mai construit inainte, daca sunt sau nu la prima dezvoltare si bunul lor renume national sau international devin argumente decisive in procesul de alegere”, a incheiat Irina Petrescu.

Esop Consulting este o companie imobiliara romaneasca infiintata in 2002, care se pozitioneaza in topul primelor cinci companii din Bucuresti, pe segmentul inchirierilor de birouri, potrivit companiei.