Peek & Cloppenburg va fi prezent in Baneasa Shopping City cu o colectie de peste 200 de branduri internationale si va fi dispune de un magazin de fashion cu o suprafata de aproximativ 4.000 mp distribuiti pe doua niveluri.
Peek & Cloppenburg reprezinta marci precum: Armani Collezioni, Hugo Boss, Polo Ralph Lauren, Max Mara, Ralph Lauren, Vogue, Burberry, Ermenegildo Zegna si Lagerfeld, branduri de sport ca Adidas si Esprit, branduri de jeansi ca Armani Jeans, Calvin Klein Jeans, Diesel si DKNY Jeans.
Solmar va avea in Baneasa Shopping City un numar de 12 magazine. In afara de brandurile care deja reprezinta compania, cum ar fi: Promod, Castro, Jennyfer, Parfois si IT+, Solmar a mai semnat parteneriate cu Grupul Max Mara pentru brandurile Max Mara Weekend, Marina Rinaldi si Max&Co, cu Mosaic Fashion din Marea Britanie, cu Oasis si, de curand, cu Karen Millen.
Inditex, prezent pe piata de retail de fashion cu peste 3.500 de outlet-uri in 68 de tari din Europa, Statele Unite, Asia si Africa, va deschide in Baneasa Shopping City sapte magazine. Pe langa Zara – cel mai mare lant de magazine din portofoliul sau, alte sase marci vor fi prezente in centrul comercial, Pull and Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho si Zara Home.
Azadea va aduce in Baneasa Shopping City cele sapte branduri acoperind in acelasi timp cinci sectiuni de fashion: moda si imbracaminte pentru intreaga familie, accesorii, design optic si incaltaminte.
Pe langa brandurile de fashion, in cadrul centrul comercial Baneasa Shopping City va fi deschis si primul food-court pe trei nivele din tara cu un parter dedicat segmentului fast- food, un prim etaj dedicat restaurantelor precum si cu un etaj 2 dedicat zonei de club & lounge.
In urmatoarea faza de constructie, Baneasa Shopping City va dispune si de un centru de divertisment, dezvoltat pe o suprafata de 30.000 mp.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
She's Next: femeile adună mai ușor oameni. Cum se aplică asta în antreprenoriat?
Sursa: start-up.ro
-
Cora devine Carrefour: până la începutul lunii mai toate hipermarketurile vor...
Sursa: retail.ro
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Creștere de 40% a portofoliului Ecofinance România
Sursa: futurebanking.ro
-
De ce te lasă Dumnezeu să urli de durere?
Sursa: garbo.ro
-
Oana Roman a reacționat după criticile aduse de Selly: Mă amuză foarte tare ...
Sursa: kudika.ro
-
Sondaj Libris: Când, unde, cât și de ce citesc românii. Ce buget alocă lunar...
Sursa: wall-street.ro