"Noi ne-am anul acesta dus pentru a gasi parteneri de afaceri si investitori pentru proiectele pe care le avem in desfasurare.Cei care se duc la astfel de targuri sa vanda ar fi mai bine sa stea acasa", a declarat directorul de marketing al firmei aradene Berneo Group, Flavius Esnican, potrivit NewsIn.
Potrivit acestuia criza a rarit si numarul participantilor la targul din Viena si a micsorat si dimensiunea standurilor. "Au participat mai putine companii decat anul trecut, au fost mai putini vizitatori, iar standurile au avut dimensiuni mult reduse. Anul trecut companiile rusesti si ucrainiene aveau standuri care se intindeau si pe 200 de metri patrati", a adaugat reprezentantul companiei aradene.
Despre autor:
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Românii de la Rottaprint se extind în internațional: comenzi în 14 țări, în 2023
Sursa: retail.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 22-28 aprilie
Sursa: garbo.ro
-
10 Mesaje pe care ar trebui să le lipim prin toată casa ca să le vedem cât...
Sursa: kudika.ro
-
Cum faci un pitch pentru orice afacere? Detalii la Factory Bootcamp - 17-18 mai
Sursa: futurebanking.ro
-
Cafea, jazz și o vizită „acasă la Isărescu”: Unde puteți ieși în oraș la...
Sursa: wall-street.ro