Business 5 Mai 2009 16:10
Compania Neocity Group Romania va dubla bugetul de marketing pentru centrul comercial City Park Mall din Constanta, alocat pentru anul 2009, la circa un milion de euro, dupa ce a trimis 300 de angajati ai retailerilor la cursuri specializate de training pentru imbunatatirea serviciilor de Customer Care.
Fondurile sunt destinate evenimentelor organizate zilnic, precum: activitati si spectacole pentru copii, concursuri si tombole, evenimente speciale cu ocazia Zilei Indragostitilor, 1-8 Martie, a Sarbatorilor de Paste, a Zilei Internationale a Copilului etc sau concerte.

Pe langa marirea bugetului de marketing, 300 de manageri de magazine si vanzatori au fost instruiti in cadrul unui curs de Customer Care, organizat de compania specializata in servicii de training CleverBS.

"Prin acest proces de investitie in calitatile profesionale ale vanzatorilor se inregistreaza in toate cazurile o crestere imediata a vanzarilor cu peste 20%”, a explicat Sorin Scintei, director general al City Park Mall.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.