"Dupa ce mai multe proiecte s-au dovedit nedemne de increderea clientilor lor, urmatorii cumparatori au devenit, in mod logic, sceptici, refuzand sa mai cumpere case pe hartie si promisiuni frumos machetate.
Drept urmare, clientii au mai multe intrebari ca oricand, iar neincrederea lor se manifesta pe mai multe planuri, fiind din ce in ce mai greu de inlaturat in aceasta perioada", sustine Irina Petrescu, partener in cadrul companiei Esop Consulting.

Printre motivele de neincredere intalnite la clientii de rezidentiale in ultima perioada Esop a identificat ca majoritatea clientilor se gandesc in principal daca "proiectul se va mai face, daca da, cand? va fi gata la timp? ceea ce este pe plan, in lista de finisaje, in intreaga documentatie, sigur se va respecta, daca nu, ce se intampla?, dar si ce se intampla daca la contractul final de vanzare-cumparare, nu se vor mai califica la banca".

Dupa o analiza a pietei si a feed-backului din partea clientilor, Esop a ajuns la concluzia ca dezvoltatorul trebuie sa faca tot ce-i sta in putinta pentru a minimiza riscul clientilor si a-i asigura acestuia intreg confortul psihic.