Strategia unei companii de consultanta, la inceput de drum

Desi piata imobiliara trece prin momente confuze, Nicoleta Radu considera ca acesta situatie creeaza oportunitatea pentru infiintarea unei companii de consultanta, iar echipa pe care o construieste in prezent se va integra in piata si va fi pregatita pentru momentul in care aceasta va merge pe o linie cursiva ascendenta.

Potrivit managerului Zanti, atunci cand infiintezi o companie de consultanta, trebuie in primul rand sa stii exact ceea ce vrei, sa-ti setezi tipurile de servicii, tipul de client caruia i te adresezi si sa-ti faci o strategie pe termen scurt, de 6-12 luni, timp in care sa stabilesti o strategie pe termen mediu-lung, de trei-cinci ani.

Secretele companiei: Portofolii mici si echipa eficienta

Citeste si:

Lucram pe portofolii mici, pentru a putea administra corespunzator procesul de vanzare. Avem proiecte in toate cartierele bucurestene, precum si proiecte de vacanta in tara. De asemenea, suntem in faza de pregatire a unor proiecte ce vor fi lansate pe piata dupa mijlocul anului 2009”, a enuntat Radu.

Portretul unui antreprenor din real estate in perioada de criza

La 33 de ani, Nicoleta Radu se descrie ca fiind un om caruia ii place se creeze echipe. A lucrat atat in echipa companiilor de consultanta imobiliara (Colliers International), cat si in echipele dezvoltatorilor (Baneasa Investment si Westhouse Group), insa a vrut sa isi creeze propria echipa.

Desi cei mai multi dintre consultanti se considera doar oamenii de tranzactii, Radu afirma ca domeniul imobiliar iti ofera si alte perspective in afara tranzactiilor: poti face administrare de proprietati, poti sa te dezvolti pe domeniul analizelor financiare, in domeniul project managementului sau in cel al investitiilor financiare.