"Cumparatorii rusi sunt in mod constant in cautarea de noi teritorii in care nu doar sa investeasca ci si sa achizitioneze ceva special, iar Romania are extraordinar de multe lucruri de oferit. Noi nu vedem nici un motiv insurmontabil ca Romania sa nu urmeze exemplul Bulgariei in a-si oferi proprietatile catre cumparatorii rusi", a declarat Fuchsel.
Vestile bune in viitor vor veni in special catre dezvoltatorii cu proprietati la vanzare care nu se vor limita sa-si propuna portofoliile doar catre pietele unde potecile sunt deja batatorite si chiar prafuite de actuala situatie. Dezvoltatorii trebuie sa invete sa-si adapteze activitatile de marketing si sa inteleaga know-how-ul interactivitatii cu agentii imobiliari straini si sa-i invete despre avantajele proprietatilor din Romania.
Tibor Fuchsel afirma: " Fundamentul business-ului ramane acelasi. Dezvoltatorul doreste sa-si vanda proprietatile prin intermediari si fie ca utilizeaza un agent local, cu sediul in Romania, care vinde catre romani sau un agent extern care vinde catre clientii din tara lui, relatia este similara."
In acest an, OPP si OPP Russia au pornit un proces de familiarizare a agentilor internationali despre oportunitatile pe care le pot gasi in Romania. Fuchsel afirma: "Pentru a capitaliza interesul, dezvoltatorii trebuie sa dezvolte un dialog pro-activ cu agentii straini si sa stabilieasca si dezvolte aceste canale de vanzare. Interesul cumparatorilor exista, tot ceea ce trebuie sa faca dezvoltatorii este sa fie in contact cu agentii straini care sa le furnizeze clienti. OPP ofera platformele cele mai eficiente din lume pentru a crea mediul prin care dezvoltatorii sa poata contacta agenti straini.
O alta problema pe piata romaneasca este relativa lipsa a companiilor specializate in marketing imobiliar. Multe dintre cele active la ora actuala au background in fmcg, de exemplu si au adaptat aproape cu copy / paste strategiile de marketing din domeniile pe care le cunosc. De aceea, intalnim dezvoltatori care investesc zeci de mii de euro pentru promovarea unui site sau care tiparesc pliante pe care le distribuie in alte locuri decat cele de unde ar putea primi lead-uri de vanzare si care nu obtin rezultate, datorita faptului ca nu aplica strategii adaptate domeniului imobiliar.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Românii de la Rottaprint se extind în internațional: comenzi în 14 țări, în 2023
Sursa: retail.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Transformă-ți grădina într-un paradis: 10 obiecte de decor potrivite pentru...
Sursa: garbo.ro
-
Premieră pentru Revolut: Lansează refinanțarea creditelor
Sursa: futurebanking.ro
-
Psihologii dezvăluie cele 15 calități pe care femeile le caută în bărbații cu...
Sursa: kudika.ro
-
Cătălin Cîrstoiu, candidatul PSD-PNL la Primăria Capitalei: Nu îmi pun...
Sursa: wall-street.ro