Echipata de liderul mondial Daktronics, compania care asigura mentenanta ecranului NASDAQ de pe Times Square, fatada Cocor Luxury Store, va fi lansata oficial pe 1 decembrie, promovand, pentru inceput, brandurile chiriase in centrul comercial.
„Este cea mai mare fatada media din Europa Continentala instalata pe o singura cladire si a necesitat investitii de aproximativ patru milioane de euro, avand 13 ecrane LED HD si o suprafata de difuzare de 565 metri patrati”, a declarat Dan Barbulescu (foto), presedintele Cocor Luxury Store, in cadrul forumului RetailPro, organizat de Business Media Group.
Conceptul de mediafatada face parte din curentul deconstructivist, o directie de dezvoltare a arhitecturii postmoderne inceputa la sfarsitul anilor 1980. Barbulescu a povestit ca vrut sa impuna acest concept si in Bucuresti, demonstrand in acelasi timp ca se pot obtine sume importante si din fatada unui mall si nu doar inchirierea spatiilor comerciale.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
5 jocuri de jucat cu copiii în zilele ploioase
Sursa: garbo.ro
-
Oana Radu a pierdut în instanță în fața fostului soț, Cătălin Dobrescu!...
Sursa: kudika.ro
-
Finanțare de 31,4 milioane euro de la OTP Bank România pentru Nusco Imobiliara
Sursa: futurebanking.ro
-
Indra Mihăilă, PepsiCo: Circa 95% din necesarul materiei prime provine din...
Sursa: retail.ro
-
Admitere poliție 2024: Ce probe trebuie să dai ca să iei examenul la poliție
Sursa: wall-street.ro