Firmele din domeniu folosesc metode mai putin ortodoxe ca sa „agate" clientii. Printre acestea sunt anunturile fictive date la mica publicitate.
Una dintre metodele „clasice" ale agentiilor imobiliare este sa dea anunturi, recomandandu-se drept „persoane fizice". Majoritatea studentilor care-si cauta „gazda" in Iasi ocolesc anunturile de mica publicitate postate de agentiile imobiliare. Ei cauta sa trateze direct cu proprietarii, pentru a scapa de comisionul agentiei.
„Prin telefon, un tip mi-a dat datele despre apartament. Mi-a spus, in treacat, ca e de la o agentie. Cand i-am reprosat ca vrea sa ma insele, mi-a inchis in nas telefonul", povesteste Radu Ursache, student la Universitatea Tehnica „Gh. Asachi" Iasi, care isi cauta zilele acestea un apartament de inchiriat.Metodele agentilor imobiliari de a atrage clientii nu se opresc aici.
Despre autor:
Sursa: Adevarul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Cum se poate evita insolvența. Expertul care s-a ocupat de cazul Blue Air:...
Sursa: wall-street.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro