Agentii imobiliari din toata lumea aleg sa-si promoveze proprietatile pe site-uri precum YouTube, care nu sunt dedicate tranzactiilor imobiliare, dar au multi vizitatori

Internetul devine un instrument din ce in ce mai utilizat de actorii de pe piata imobiliara. Traditionalele site-uri de promovare a ofertelor nu mai sunt insa la mare pret. Agentii companiilor imobiliare din toata lumea decid sa promoveze produsele pe site-uri care au multi vizitatori. Asa s-a ajuns la YouTube, loc dedicat in general amatorilor de divertisment. In prezent, o simpla cautare „house for sale“ pe acest portal va aduce un numar impresionant de proprietati oferite spre vanzare.

Oferta din Romania este destul de saracacioasa deoarece doar putine companii imobiliare utilizeaza in prezent aceasta metoda de publicitate, preferate fiind anunturile in ziare sau pe portalurile imobiliare.

Nu la fel stau lucrurile in cazul companiilor din strainatate care posteaza pe YouTube videoclipuri de promovare chiar si pentru proprietati scumpe, care costa milioane de dolari. De exemplu, din fata calculatorului se poate face un tur al unei superbe vile din Atlanta, care costa 3.200.000 de dolari.


Despre autor:

Cotidianul

Sursa: Cotidianul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.