Craciunul aduce in 2012 o noua traditie in familie, tot mai multi copii gasind sub pom tablete in locul papusilor Barbie si masinutelor, industria producatoare de jucarii incercand sa gaseasca o solutie pentru a ramane relevanta in concurenta cu noul val, potrivit Financial Times.

De la Kindle Fire la iPad, analistii anticipeaza aparitia unui nou trend in acest an: de la 3 ani in sus, copiii vor despacheta de Craciun tablete in locul jucariilor obisnuite.

Producatorii de jucarii obisnuite au remarcat deja tranzitia, insa nu au reusit inca sa se adapteze.

"Cei mai mari producatori, Mattel si Hasbro, sunt ingroziti. Ar trebui sa fie ingroziti, dar linia oficiala a «partidului» este ca nu se tem", comenteaza analistul Sean McGowan, director de cercetare la banca de investitii Needham & Company.

Unii analisti si-au redus estimarile privind vanzarile de jucarii in trimestrul al patrulea din acest an, anticipand venituri de 1,41 miliarde dolari pentru Hasbro, respectiv 2,29 miliarde dolari pentru Mattel, continuand scaderile din primele noua luni ale lui 2012, scrie MEDIAFAX.

Citeste si: RETROSPECTIVA 2012: Gadgeturile anului


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.