Cele mai multe discutii s-au purtat pe Twitter, cu 4.067 mentionari.
Cu toate acestea, daca pe Twitter a fost discutia, pe Facebook a fost promovarea. Numarul de afisari generate de catre aceasta platforma au fost de peste 18 milioane. De asemenea, in presa au fost 924 de mentionari ale evenimentului.
2012 a fost un an mai intens pentru cumparaturile online de Black Friday, atat la nivelul vanzarilor, cat si ca popularitate. Black Friday a avut de peste trei ori mai mult aparitii in mediul online, anul trecut evenimentul fiind mentionat de 3.500 de ori.
De asemenea, Black Friday 2012 a avut de opt ori mai multe impresii estimate decat in anul predent, se arata in monitorizarea Ze List.
Topul magazinelor electrocasnice din punct de vedere al popularitatii
1. eMag
2. Altex
3. Flanco
Citeste si: Black Friday: Site-uri blocate si stocuri epuizate, la cateva ore de la inceperea campaniei
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
5 jocuri de jucat cu copiii în zilele ploioase
Sursa: garbo.ro
-
Oana Radu a pierdut în instanță în fața fostului soț, Cătălin Dobrescu!...
Sursa: kudika.ro
-
Patronatele Bancare și federațiile sindicale au semnat noul Contract Colectiv...
Sursa: futurebanking.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Soarele răsare din Vestul României: Județul Arad pregătește un nou parc...
Sursa: wall-street.ro