Want ar putea deveni un buton la fel de popular ca si celebrul "Like", iar compania spera sa ajunga sa faca profit prin acest buton de e-commerce. Pentru inceput exista o colaborare restransa in SUA, cu sapte retaileri, insa e de asteptat ca lucrurile sa se extinda rapid.
Facebook testeaza aplicatia numita “Collections” care contine practic trei butoane: Want, Collect si Like pentru paginile unor retaileri care au semnat o intelegere cu cea mai mare retea sociala, scrie hotnews.ro.
Practic, butonul Want este de baza fiindca va ajuta userii Facebook sa creeze "wishlists", liste cu produse pe care ar fi interesati sa le cumpere, liste care vor fi afisate in "Timeline-ul" fiecarui user si care vor putea fi vazute de prieteni.
Facebook nu a dat detalii despre momentul in care noua aplicatie va deveni disponibila pe scara larga si nici cand spera sa obtina profituri importante din e-commerce. Deocamdata colaborarea este restransa in SUA, cel mai cunoscut retailer dintre cei cu care s-au facut intelegeri fiind Victoria’s Secret.
Sursa foto: Business Insider
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 29 aprilie - 5 mai
Sursa: garbo.ro
-
Cum se înțelege Alex Velea cu băieții săi: O bag pe nevastă-mea la înaintare...
Sursa: kudika.ro
-
Pepsi a instalat panouri solare pe toate fabricile pe care le are în România
Sursa: wall-street.ro
-
Finqware și FWF vor să automatizeze operațiunile financiare ale companiilor
Sursa: futurebanking.ro