Incercarea Nokia de a se relansa pe piata smartphone-urilor prin lansarea Lumia 920 nu a avut succesul dorit , actiunile companiei scazand cu 10 procente.

Lansarea a capatat un gust amar pentru iubitorii brandului Nokia deoarece spotul publicitar pentru noul smartphone a fost realizat intr-un mod care induce in eroare, conform stirileprotv.ro.

Reclama arata rata doi tineri care merg pe bicicleta, baiatul filmand-o cu telefonul mobil pe iubita lui. Clipul vrea sa arate calitatea deosebita a filmarii si optiunea de stabilizare a imaginii, camera telefonului fiind chiar “mai performanta decat o camera video digitala”.

Singura problema? Materialul aratat in reclama nu a fost filmat cu camera de la Lumia 920, ci cu o camera profesionista. Conducerea Nokia si-a cerut imediat scuze pentru aceast gafa, mai ales ca intr-un cadru al spotului se putea observa camera de filmat.

Din dorinta de a demonstra beneficiile stabilizatorului optic de imagine, am realizat un video care simuleaza calitatea pe care o vor avea folosind aceasta optiune. Desigur, ar fi trebuit sa mentionam acest lucru de la bun inceput: nu este filmat cu Lumia 920. Ne cerem scuze pentru confuzia creata”, a declarat Heidi Lemmetyinen, redactorul blogului Nokia.

Telefonul Lumia 920 a fost lansat pe data de 6 septembrie, fiind produsul cu care Nokia spera sa intreaca smartphone-urile Apple si Google.

Citeste mai multe despre Lumia 920 pe wall-street.ro.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.