Totusi, 1 din 10 romani care au inceput o tranzactie online in ultimele 6 luni, nu a dus-o la bun sfarsit. Un studiu Netopia mobilPay arata care sunt motivele invocate de romani pentru nefinalizarea unei plati online.
"Majoritatea celor intervievati, 82% au abandonat o tranzactie invocand motive personale, precum neincrederea in sistemul de plata, refuzul dezvaluirii datelor private sau confundarea codului de securitate CVV2 cu PIN-ul. De cealalta parte, doar 18% au dat vina pe diverse probleme de ordin tehnic, precum terminarea bateriei la laptop sau intreruperea conexiunii la internet", a declarat Antonio Eram, CEO Netopia, potrivit comunicatului de presa emis.
Dupa cum adauga Eram, 1 din 5 respondenti declara ca nu a finalizat o comanda pentru ca suma care trebuia platita pentru un produs era prea mare, ca nu aveau bani pe card sau pentru ca, pur si simplu, doar au vrut sa vada cum functioneaza sistemul de plata.
De asemenea, o zecime dintre cei chestionati de procesatorul de plati online prin card nu a dus pana la capat o tranzactie pe internet pentru ca a omis sa completeze toate campurile de plata.
Analiza Netopia mobilPay a aratat si ce alte motive stau la baza nefinalizarii unei comenzi in mediul virtual:
11% nu doresc sa finalizeze tranzactia deoarece nu au incredere in acest sistem de plata, au ales metoda de plata gresita sau nu vor sa isi introduca datele personale
5% au vrut doar sa vada cum se procedeaza la plata prin card pe internet si, respectiv, acelasi procent de respondenti arata ca nu au avut cardul la ei si ca au fost nevoiti sa abandoneze comanda
4% au ramas fara conexiune la internet sau fara baterie la laptop
2% nu au stiut ce inseamna CVV2 (codul de securitate din trei cifre tiparit pe spatele cardului) si au introdus, in locul acestuia, PIN-ul cardului (numarul personal de identificare al cardului) si, totodata, acelasi procent de persoane chestionate nu a reusit sa finalizeze tranzactia intrucat nu detineau un card
Sebastian Dobrincu, păgubit cu 40.000 de euro după ce și-a pierdut...
"Ceea ce trebuie sa stie romanii este ca nu exista nici o modalitate mai sigura de a plati pentru achizitiile lor decat cu cardul, online, intrucat riscurile de frauda sunt practic inexistente. Totodata, daca o persoana devine victima unei erori sau fraude, aceasta isi primeste imediat banii inapoi, ceea ce este mai dificil in cazul cumparaturilor cu numerar", a incheiat Antonio Eram.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
5 jocuri de jucat cu copiii în zilele ploioase
Sursa: garbo.ro
-
Oana Radu a pierdut în instanță în fața fostului soț, Cătălin Dobrescu!...
Sursa: kudika.ro
-
Patronatele Bancare și federațiile sindicale au semnat noul Contract Colectiv...
Sursa: futurebanking.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Soarele răsare din Vestul României: Județul Arad pregătește un nou parc...
Sursa: wall-street.ro