Experimentul retelei de socializare pentru dezvoltarea de noi surse de venit a avut loc in Noua Zeelanda. Facebook a testat acolo un serviciu denumit "Highlight", prin care utilizatorii pot plati o taxa de doi dolari neo-zeelandezi (1,53 dolari SUA) pentru o postare pentru a se asigura ca mesajul lor va fi scos in evidenta pe fluxurile prietenilor, potrivit Wall Street Journal (WSJ).
Utilizatorii din Noua Zeelanda vizati de testul de saptamana trecuta au fost surprinsi de aparitia optiunii de a plati 2 dolari pe fiecare postare si nu s-au aratat entuziasmati de idee.
Unii analisti cred ca Facebook se pregateste sa adopte o strategie de tip "freemium", o combinatie intre "free" (gratis) si premium, prin care utilizatorii ar avea acces gratuit la serviciile de baza, dar ar plati un abonament sau taxe specifice pentru anumite functii, informeaza MEDIAFAX.
Un motiv pentru care compania a testat acest serviciu este ca majorarea veniturilor din publicitatea online si-a pierdut din putere.
Compania detinute de Mark Zuckerberg a atras joi 16 miliarde de dolari prin cea mai mare oferta publica initiala derulata vreodata in industria IT.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
She's Next: femeile adună mai ușor oameni. Cum se aplică asta în antreprenoriat?
Sursa: start-up.ro
-
Cora devine Carrefour: până la începutul lunii mai toate hipermarketurile vor...
Sursa: retail.ro
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Creștere de 40% a portofoliului Ecofinance România
Sursa: futurebanking.ro
-
De ce te lasă Dumnezeu să urli de durere?
Sursa: garbo.ro
-
Sondaj Libris: Când, unde, cât și de ce citesc românii. Ce buget alocă lunar...
Sursa: wall-street.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 24 aprilie?
Sursa: kudika.ro