Apple a introdus propria retea pentru a vinde publicitate video si interactiva in diferite aplicatii, care au alimentat o adoptie rapida a terminalelor Apple. Compania a anuntat ca deja a vandut anunturi in valoare de 60 milioane dolari, scrie Wall-Street.
Acest caz a provocat o disputa intre Google si Apple dupa ce compania care detine cel mai popular motor de cautare sustine ca nu este legal ca reteaua sa de publicitate sa excluda alte terminale decat cele produse de Apple.
Disputa vine la o luna dupa ce autoritatile antitrust din Statele Unite au incheiat o ancheta in care s-a stabilit daca Google detine monopol in segmentul reclamelor mobile.
Potrivit unor surse apropiate situatiei, autoritatile americane au inceput deja ancheta, desi nu este clar daca aceasta va fi trimisa Comisiei Federale de Comert (FTC), care a supervizat recentele investigatii Google.
Citeste articolul intregral pe Wall-Street.ro
Despre autor:
Sursa: Academia Catavencu
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Românii de la Rottaprint se extind în internațional: comenzi în 14 țări, în 2023
Sursa: retail.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 22-28 aprilie
Sursa: garbo.ro
-
Cine sunt câștigătorii premiilor RoFintech Awards 2024?
Sursa: futurebanking.ro
-
O companie importantă de logistică și transport achiziționează 100 camioane...
Sursa: wall-street.ro
-
10 Mesaje pe care ar trebui să le lipim prin toată casa ca să le vedem cât...
Sursa: kudika.ro