Romanii sunt printre cei mai activi pe retelele sociale de tipul Facebook, Hi5 ori Twitter, dar pe de alta parte sunt foarte reticenti in ceea ce priveste platile online cu card bancar, arata studiul "Marketers & Consumers, Digital & Connected", realizat de IAB Europe, asociatia industriei europene de publicitate pe internet, citat de wall-street.ro
Astfel, tara noastra este pe locul al doilea dupa Belgia in ceea ce priveste activitatea de cautare pe internet, 96% dintre utilizatorii de internet din Romania facand acest lucru cel putin o data pe saptamana. Media Europei este de 89%, iar tara cu cel mai mic procent este Germania (81%), mai arata studiul efectuat pe 32.000 de persoane din 16 tari europene.

In ceea ce priveste retelele de socializare, romanii sunt pe locul al doilea dupa unguri in ceea ce priveste utilizarea acestora. Astfel daca la nivel european, 52% dintre internautii participanti la studiu au un profil actualizat sau au vizualizat cel putin un profil pe o retea sociala in ultima luna, Ungaria are cea mai ridicata rata de implicare cu 65%, urmata de Romania cu 61% si Polonia cu 56%, arata wall-street.ro.

Daca rata penetrarii internetului variaza de la 85% in Olanda si 32% in Romania, timpul petrecut online si frecventa utilizarii nu difera foarte mult de la tara la tara. Cei mai multi utilizatori de internet sunt online sase, sapte zile pe saptamana (71%), iar 76% dintre utilizatori sunt online mai mult de o ora in aceste zile. Cei din Europa de Est sunt online mai mult, 33% dintre ei petrecand trei ore sau sau peste de fiecare data cand acceseaza internetul.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.