In viitor, casele de productie vor stabili planurile tarifare, precum si durata inchirierii.
Pana in prezent, YouTube a intampinat dificultati in incercarea de a stabili parteneriate majore, astfel ca s-au orientat catre producatorii independenti. De altfel, filmele oferite sunt promovate cu ocazia festivalului Sundance Film Festival, cel mai mare din Statele Unite, dedicat productiilor independente. Pe langa acestea, YouTube mai are de gand sa ne tenteze cu filme educationale, de sanatate si fitness. Este posibil ca cei care vor gusta o asemenea oferta sa nu fie foarte multi. Popularitatea serviciului va creste din momentul in care YouTube se va intelege cu una sau mai multe dintre marile case de productie (Warner, Lionsgate etc.), arata go4it.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
YAYA Baby Food - cum creezi o afacere din mâncare sănătoasă pentru bebeluși
Sursa: start-up.ro
-
Inițiativa europeană prin care România ar putea recicla mai eficient sticla
Sursa: green.start-up.ro
-
Laura Olaru, antreprenoarea care a pariat totul pe genți: Trebuie să fii un...
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în săptămâna 1-7 aprilie în funcție de zodie
Sursa: garbo.ro
-
Copiii ne sunt „datori” toată viața?
Sursa: kudika.ro
-
Ce aduce scăderea IRCC?
Sursa: futurebanking.ro
-
Principalul adversar al Comisiei Europene au devenit stick-urile de fumat...
Sursa: wall-street.ro