Potrivit studiului, unul din trei consumatori sunt dispusi sa publice un comentariu online despre produsul sau firma respectiva, 44% din barbati si 34% la suta din femei se bazeaza frecvent pe evaluarile independente si numarul de stele acordate de catre ceilalti consumatori, iar unul din patru cauta tipul de garantii oferite clientilor, publicate pe site-ul web al companiei respective.
Totusi, comerciantii online par sa ignore importanta din ce in ce mai mare a acestor comentarii si evaluari ale clientilor, 48% din comercianti declarand ca ei nu au nici un mijloc pentru a ajuta la controlul sau influenta acestor evaluari.
Peste 50% din comercianti au recunoscut ca nu monitorizeaza comentariile postate online de clienti pe site-uri web sau bloguri, doar 30% sustinand ca monitorizeaza regulat comentariile si evaluarile publicate pe site-uri web, retele sociale si blog-uri.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 29 aprilie - 5 mai
Sursa: garbo.ro
-
Cum se înțelege Alex Velea cu băieții săi: O bag pe nevastă-mea la înaintare...
Sursa: kudika.ro
-
Tranziția verde în regiune
Sursa: futurebanking.ro
-
Vremea rea nu ne părăsește încă: ANM a emis o avertizare meteo de ploi și...
Sursa: wall-street.ro