Desi luna trecuta cumparaturile de Sarbatori au avut un start slab, pana acum vanzarile din prima saptamana a lunii decembrie sunt la fel ca cele de anul trecut, indicand faptul ca trimestrul al patrulea din acest an s-ar putea imbunatati pentru unii vanzatori online, in ciuda crizei economice, scrie Wall Street Journal.
Pentru sezonul de Sarbatori inceput in noiembrie, pana la 7 decembrie, cheltuielile online au totalizat 15,63 miliarde dolari, aproape egal cu cheltuielile din aceeasi perioada a anului trecut de 15,62 miliarde dolari, potrivit companiei de cercetare comScore.

Cheltuielile online au crescut cu 7% la 4,45 miliarde dolari in timpul primelor zile din luna decembrie, datorita reducerilor si ofertelor de transport gratuit care au atras cumparatorii.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.