Cronos Vocal se activeaza prin solicitarea titularului la Serviciul Clienti, iar in termen de 48 de ore acesta poate suna gratuit la numarul 7741 unde afla numarul de minute disponibile pana la sfarsitul lunii de facturare si valoarea costului suplimentar.
Spre deosebire de serviciul standard care ofera informatiile de mai sus printr-un mesaj scris, nefolositor persoanelor nevazatoare sau slab vazatoare, Cronos Vocal foloseste vocea unui robot pentru a transmite aceleasi date.
Odata cu lansarea noii solutii de control al costurilor, Orange a introdus optiunea de marire a fontului de pe site-ul propriu, navigarea in sectiunile precum oferta curenta, gama de terminale, programul Orange Thank You sau serviciul de roaming fiind mai accesibila pentru persoanele cu dificultati de vedere.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Românii de la Rottaprint se extind în internațional: comenzi în 14 țări, în 2023
Sursa: retail.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 22-28 aprilie
Sursa: garbo.ro
-
Cine sunt câștigătorii premiilor RoFintech Awards 2024?
Sursa: futurebanking.ro
-
O companie importantă de logistică și transport achiziționează 100 camioane...
Sursa: wall-street.ro
-
10 Mesaje pe care ar trebui să le lipim prin toată casa ca să le vedem cât...
Sursa: kudika.ro