In mai putin de sase luni de la inaugurare magazinul virtual de aplicatii al Apple a contorizat peste 300 de milioane de descarcari.

Unul din cele mai importante secrete ale succesului Apple sta in puterea pe care o poate capata orice iPhone prin intermediul programelor suplimentare instalate. Cel putin la aceasta concluzie ne duc cifrele publicate recent de companie: desi s-a lansat in iulie 2008, magazinul de aplicatii Apple contine peste 10.000 de programe, majoritatea gratuite, care au fost downloadate de peste 300 de milioane de ori.

Conform Softpedia numarul de aplicatii creste cu aproximativ 4-5 la fiecare doua ore, o rata de crestere mai mare decat cea a Add-on-urilor de Firefox, daca punem in balanta diferentele esentiale dintre un hardware popular lansat recent si un browser care defineste de multa vreme comunitatea "open-source".

Aplicatiile pentru iPhone, variind de la wiki-harti interactive la jocuri care folosesc din plin accelerometrul si giroscopul schimba masiv functionalitatea acestuia, transformandu-l intr-unul din cele mai usor de personalizat (software) aparate de larg consum. Cele peste 10.000 de aplicatii se impart in cateva categorii definitorii: 24% dintre ele sunt jocuri, 11,6% sunt destinate distractiei, 10,9 sunt utilitati, 7,8% programe educationale, restul de procente fiind impartit intre productivitate, sanatate, turism, sport, muzica, navigare, finante, socializare, stiri, fotografie si meteo.,


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.