Google, desi detine suprematia pe piata de cautari in www, sta prost la capitolul interactiuni intre utilizatorii serviciilor sale. Orkut, reteaua sociala a companiei, nu e nici pe departe comparabila cu platforme ca MySpace sau FaceBook, ceea ce le aduce executivilor Google o grija in plus: chiar daca numarul de utilizatori de aplicatii variind de la GMail la Google Maps sau Blogspot este in constanta crestere, acestia nu reusesc sa impartaseasca media eficient sau sa comunice intre ei contextual, in jurul a ce consuma.

FriendConnect, dotat cu autentificare OpenID, permite formarea unei comunitati de prieteni care pot impartasi media, comenta in jurul produselor preferate si, printre altele, juca jocuri.

FriendConnect nu e, inca, destinat tuturor, urmand ca accesul sa se realizeze pe etape, in functie de cerere si de motivatia pe care o aveti pentru a folosi aceasta functie noua. Inscrieti-va pe lista lor de asteptare si, pana primiti acceptul, trageti cu ochiul la ce se poate face, in momentul de fata, cu FriendConnect. Posibilitatile sunt nelimitate si ideea de a adauga un modul care sa fie folositor unei intregi familii de aplicatii, majoritatea online, este specifica atitudinii Google si are sanse reale sa devina populara.