Tendinta, constand in principalele elemente ale noii economii virtuale, bazata, printre altele, pe folosirea extensiva a tehnologiei, care va duce, pana la urma, la hiperlocalitatea predicata de Sterling, e fireasca si nu se se putea manifesta, in premiera, mai bine altundeva decat in Asia. Cumparatori din Singapore, India, Australia, Japonia, Coreea si Honk-Kong au cumparat, in ultimele 12 luni, de aproximativ 3.000 de dolari, fiecare, exclusiv online.
90% dintre acestia au declarat, in cadrul sondajului citat de Reuters ca le e mult mai usor sa gaseasca detalii despre produse si, mai ales, discounturi, pe internet, comparativ cu ceea ce pot gasi pe rafturi. 4 din 5, asadar, n-au mai vazut de mult vreme un raft adevarat.
Cei mai cheltuitori asiatici sunt australienii, media de dolari cheltuiti in ultimele 12 luni pe www-uri fiind de 4.160 de dolari. Participantii la sondaj, cu varste cuprinse in 18 si 46 de ani, acceseaza internetul de acasa cel putin o data pe saptamana.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Inițiativa europeană prin care România ar putea recicla mai eficient sticla
Sursa: green.start-up.ro
-
Laura Olaru, antreprenoarea care a pariat totul pe genți: Trebuie să fii un...
Sursa: retail.ro
-
Emi Gal, fondatorul român care facilitează oamenilor lupta eficientă cu cancerul
Sursa: start-up.ro
-
Cum să-ți planifici lista de cumpărături pentru o dietă echilibrată? Ponturi...
Sursa: kudika.ro
-
BNR a autorizat Filbo Pay ca instituție emitentă de monedă electronică
Sursa: futurebanking.ro
-
Zâmbete de 1 Aprilie: Cele mai haioase mesaje pentru Ziua Păcălelilor
Sursa: garbo.ro
-
București: Salariile angajaților Municipalității vor fi majorate
Sursa: wall-street.ro