YouTube, cel mai mare site de postare video, e pe cale de a fi depasit comercial de un mic site sustinut de News Corporation si NBC Universal, dupa ce acesta s-a luptat sa isi faca o puternica audienta globala pentru a atrage atentia companiilor de publicitate, scrie Financial Times.

Hulu, care prezinta doar show-uri televizate si filme, este de asteptat genereze de anul viitor venituri din publicitate similare cu cele ale YouTube, mai ales pe piata din Statele Unite de anul viitor.

Acest lucru demonstreaza ca firmele de media traditionale pot produce venituri online fara sa cedeze controlul unor giganti precum Google, sau industria muzicala catre Apple, al carui magazin de muzica, iTunes, domina piata de muzica digitala.

De asemenea, rezultatele Hulu sugereaza dificultatile pe care alte retele sociale ar putea sa le aiba in generarea de venituri, din cauza continutului amator.

YouTube, pentru care Google a platit acum doi ani 1,65 miliarde dolari, este de departe cel mai popular site de clipuri, cu 83 de milioane de utilizatori unici in Statele Unite in luna septembrie, comparativ cu cei 6 milioane de utilizatori Hulu, potrivit companiei de cercetare Nielsen.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.