In incercarea de a castiga inapoi inimile internautilor din intreaga lume, AOL.com are o strategie mai putin agresiva decat pe vremuri, cand 1/3 din spam continea neaparat brandul "AOL". In primul rand, cei de la AOL permit utilizatorilor, incepand de ieri, atat sa se logheze in retelele sociale Bebo, MySpace, Facebook si AIM cat si sa primeasca fluxuri RSS generate de acestea.

Noul site AOL, disponibil deocamdata doar partial, include un cititor de RSS-uri dotat cu principalele functii de care are nevoie un internaut si accepta ca surse de stiri si "tertii", datorita unui parteneriat cu Relegence.

Citeste si:

Conform autoritatii in materie de statistici online, Comcast, in ultimul an cresterile inregistrate de AOL sunt semnificative: utilizatorii unici au crescut cu 14 procente, pana la cifra de 33 de milioane, numarul total de minute petrecute de acestia pe site a crescut cu 50% iar paginile vizionate de ei depasesc 440 de milioane.

Noua experienta AOL este complet redefinita ca fiind mult mai sociala decat inainte, prezenta widget-urilor determinand o mult mai mare interactivitate atat cu continutul media cat si cu ceilalti.