Reclamele de pe mijloacele de transport in comun sunt asemenea unui curcubeu care rasare uneori dintre cladiri terne, pentru a smulge un zambet de pe buzele celor care privesc cu optimism spre viitor.
Cand conceptul acestor reclame se bazeaza pe crearea unor iluzii optice, se naste o forma de "arta urbana" care devine cu totul si cu totul captivanta.

Iluziile optice sunt considerate erori ale perceptiei. Prin conventie, denumirea de iluzie optica este limitata la aparente senzoriale care implica perceptia miscarii si a formei. Trebuie subliniat faptul ca iluziile optice nu sunt cauzate de unele defecte ale vederii, ci sunt valabile pentru oricine, fiind posibile ca urmare a modului insusi de constructie si functionare a sistemului vizual.

Pentru a va testa imaginatia si perspicacitatea , incercati aici iluziile optice.


Despre autor:

Yuppy

Citeste articolul integral in Yuppy

Sursa: Yuppy


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.