Masura are implicatii atat pentru jucatorii de MMORPG-uri cat si pentru oamenii de afaceri.
Guvernul chinez a ajuns la concluzia ca trebuie sa impuna o taxa pentru orice castig realizat in mediul virtual, atata vreme cat sumele implicate in online-ul chinezesc sunt considerabile. Economia bunurilor virtuale, catre care ne indreptam fie ca ne place fie ca nu, permite aceleasi operatiuni de transfer ca si in viata reala, oferind celor interesati inclusiv posibilitatea de a spala bani prin investitiile in obiecte folositoare doar in jocuri sau universuri virtuale.

Firma de consultanta iResearch, citata de Softpedia, estimeaza ca totalul de bani virtuali produs anual de chinezi depaseste un miliard si jumatate de dolari. Majoritatea acestor bani reprezinta castiguri ilegale a caror urma, pana acum, se pierdea. Cu ajutorul noii taxe, de 20%, autoritatile spera sa reduca interesul afaceristilor in cumpararea de aur virtual si sa preintampine efectele unei eventuale inflatii.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.