1. Schimbarea de focus: grupul din care face parte Mercadia si-a directionat resursele catre alte proiecte sau s-a concentrat pe alte proiecte strategice, care au interferat cu dezvoltarea business-ului de retail.
2. Scaderea pietei de retail ultimii doi ani: consumatorii s-au orientat tot mai mult catre conceptul de discount, pe fondul crizei economice; desi Mercadia a preluat lantul de magazine de tip discount MiniMax (in august 2010), acesta nu a functionat conform planului - unele unitati au fost inchise, iar altele transformate in supermarketuri, renuntandu-se la conceptul de discount, o miscare surprinzatoare in contextul mai sus mentionat.
3. O competitie puternica din partea retailerilor de cartier, scrie Wall-Street.ro.
4. Un capital pentru investitii si operatiuni insuficient: operatiunile au fost, de asemenea, finantate in mod semnificativ prin „creditele” acordate de furnizori, ceea ce a dus business-ul intr-un final la incapacitate de plata.
- Citeste integral pe Wall-Street.ro
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Românii de la Rottaprint se extind în internațional: comenzi în 14 țări, în 2023
Sursa: retail.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 22-28 aprilie
Sursa: garbo.ro
-
Cine sunt câștigătorii premiilor RoFintech Awards 2024?
Sursa: futurebanking.ro
-
O companie importantă de logistică și transport achiziționează 100 camioane...
Sursa: wall-street.ro
-
10 Mesaje pe care ar trebui să le lipim prin toată casa ca să le vedem cât...
Sursa: kudika.ro