Majoritatea respondentilor s-au declarat multumiti de calitatea serviciilor oferite de companiile de outsourcing, cele mai solicitate activitati fiind cele de support clienti, telesales (vanzare de produse si servicii), servicii prevanzare, infoline&help-desk, stabilire intalniri de afaceri, studii de piata si administrarea bazelor de date.
Ca si indicatori de performanta, se acorda o importanta deosebita pentru service level efficiency (timpul de preluare a apelurilor), abandon rate (rata de abandon a apelurilor), FCR (apeluri rezolvate de la prima apelare), CR (comenzi pe apeluri raspunse), response rate si sales potential.
Pentru 56% dintre companii, volumul de apeluri a crescut in 2009, 22% din respondenti au declarat ca a ramas la fel ca in 2008 si restul de 22 % sustin ca volumul de activitate este ceva mai redus.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
She's Next: femeile adună mai ușor oameni. Cum se aplică asta în antreprenoriat?
Sursa: start-up.ro
-
Cora devine Carrefour: până la începutul lunii mai toate hipermarketurile vor...
Sursa: retail.ro
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Creștere de 40% a portofoliului Ecofinance România
Sursa: futurebanking.ro
-
De ce te lasă Dumnezeu să urli de durere?
Sursa: garbo.ro
-
Sondaj: 6 din 10 români vor cheltui până în 600 de lei pentru masa de Paște....
Sursa: wall-street.ro
-
Oana Roman a reacționat după criticile aduse de Selly: Mă amuză foarte tare ...
Sursa: kudika.ro