Produsele premium vor avea cel mai mult de suferit ca urmare a scaderii consumului, intrucat incepand cu 2009 consumatorii romani se vor orienta dupa cele mai mici preturi, iar magazinele de hard-discount isi vor creste semnificativ cota de piata, a declarat vicepresedintele AMRCR, Alexandru Vlad.
"Criza e inca in faza incipienta in Romania, dar cel mai probabil din 2009 va fi resimtita pe deplin, in special in domeniul serviciilor si al retailului, iar consumatorii isi vor schimba atitudinea si se vor orienta catre comerciantii care ofera preturi mici. Tocmai de aceea cel mai mult vor avea de castigat magazinele cu preturi foarte mici (hard-discount, n.r.) care isi vor creste cota de piata", a declarat vicepresedintele Asociatiei Marilor Retele Comerciale din Romania, Alexandru Vlad.

Acesta a adaugat ca cei mai afectati de criza financiara si de noile schimbari din piata vor fi probabil retailerii de bunuri cu o perioada indelungata de folosinta, respectiv cei de mobila si cei de electrocasnice.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.